Stichting Sinterklaas Kaatsheuvel

Hoe het begon

In 1995 is de huidige Stichting Sinterklaas Kaatsheuvel ontstaan nadat het er even op leek dat de Sint niet meer in Kaatsheuvel zou komen. Enkele enthousiaste vrijwilligers hebben er toen voor gezorgd dat de Sint gelukkig weer ieder jaar in Kaatsheuvel aankomt. Na enkele jaren zijn de activiteiten uitgebreid met de gratis spelletjesmiddag en nog weer later is daar ook het schoentjes zetten bijgekomen.

De volgende uitdaging was een verlichte intocht, waarbij we met trots mogen zeggen dat we één van de eerste in Nederland waren. Deze verlichte intocht is inmiddels uitgegroeid tot een lange stoet prachtig opgetuigde en verlichte wagens. De Kaatsheuvelse intocht wordt elk jaar weer door vele mensen van heinde en verre bezocht.

Neem gerust direct contact met ons op

Volg ons op social media!